چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

درباره عروس سنتر

عروس سنتر، برترين سايت مجموعه عروس در ايران، مزون عروس، سالن عروس، باغ تالار، آتليه و باغ تالار

درباره عروس سنتر

۱۲ بازديد

درباره ما

 

عروس سنتر با مديريت خانم اسلامي و كادري مجرب  با سابقه فعاليت بيش از ۵ سال در زمينه خدمات عروسي از جمله ارائه تاج عروس، لباس عروس و … و همكاري با بيش از ۵۰۰۰ مجموعه سالن زيبايي، مزون عروس در سراسر كشور، حال تصميم به ايجاد بستري در فضاي مجازي تحت عنوان مجموعه عروس سنتر نموده كه در آن بتواند خدمات خود را، راحت تر و با دسترسي بالاتر به مشتريان خود ارائه دهد.

عروس سنتر در وب سايت خود محصولاتي كه در تمام استان ها و شهر هاي كشور ارائه مي كرد را قرار داده تا سالن هاي زيبايي و مزون هاي عروس بدون محدوديت فاصله و زمان بتوانند بهره مند گردند.

همچنين عروس سنتر به تمام زير مجموعه هاي خود به صورت ماهيانه مشاوره مي دهد.

عروس سنتر با گردآوري كادري حرفه اي و فني در زمينه طراحي سايت به نام آكوي، مي تواند براي مجموعه هاي عروسي كه معرفي مي نمايد و جز مشتركين عروس سنتر هستند وب سايتي با جديدترين متدهاي روز و كيفيتي مورد قبول و با قيمتي به مراتب پايين تر از بازار ارائه دهد.

عروس سنتر براي تمامي افراد، اعم از مجموعه داران درحوضه عروسي و زوج هاي جوان و … كارايي دارد. مجموعه داران نيز مي توانند با معرفي خود در اين عروس سنتر فعاليت هاي خود را مورد مشاهده مردم قرار دهند و همچنين زوج هاي جوان با ثبت نام در عروس سنتر در هر شهري كه باشند مي توانند از مجموعه هايي كه با عروس سنتر فعاليت ميكنند بهره مند شوند، زيرا مجموعه داران موظف هستند  به افرادي كه در عروس سنتر ثبت نام كرده اند تخفيف مقبولي بدهند.

در يك جمله مي توان از عروس سنتر به عنوان راهنماي جامع عروسي ياد كرد كه در آن هم مجموعه داران عروسي سراسر كشور و هم تمامي زوج هاي جوان  و تمامي افراد مي توانند خدمات متنوعي را مشاهده كنند و از هركدام طبق نيازشان بهرهمند گردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.